Geplaatst: 03-02-2011 13:33
Het volgende:
Klant belt met klacht:
Olielampje brandt op het display. Er zit voldoende olie in het carter.
Het klokje verdwijnt en het oliekannetje komt te voorschijn. Als hij contact uit zet en weer start is het uit. Als hij over een hobbel rijdt gaat het 9 van de 10 keer weer branden.
Tijdens rijden gaat hij eventjes aan en ook weer uit..zit geen regelmaat in.
wie heeft dit al eens mee gemaakt?
Gemeten
Niets, klant komt binnenkort terug voor diagnose