Geplaatst: 19-03-2015 19:34
Wagen werd door VAB afgesleept, wagen start maar slaat niet aan. Kabelbundel van Ecu naar motor en zekeringkast en abs doorgescheurd onder inlaatcollector. Kabelboom uitgebouwd en proberen te herstellen, lopen echter vast op 3 maal geel-rood draden . Kabelboom niet 2hands te vinden en geen schema bij Hgsdata/ Bosch esi of mijn grossier. Misschien kan iemand ons aan een schema helpen, plaatselijke dealer heeft er geen zin in.