Geplaatst: 09-04-2014 17:02
Collega's
Ben benieuwd naar wat jullie van het geluid uit filmpje vinden? Ik denk aan nokkenasversteller.
De motor was erg vervuild inwendig, is nu gespoeld en het probleem is iets minder geworden maar na dag staan is er een grote kans dat hij rammelt, dus nog steeds aanwezig
Tevens viel mij op, dat toen ik de auto ophaalde bij de klant, hij de eerste paar km niet boven 4000 toren wilde komen en weinig fut had.