Geplaatst: 09-07-2013 11:08
Hoi,
Deze Vito valt continu in nood loop , MM storings lamp en esp lamp gaan branden en het vermogen valt weg.
Na wat meetwerk blijkt er op pen 16 en 17 van ecu stekker X1.1-2 maar 0.9 volt te staan terwijl dit de 5 volt voeding zou moeten zijn van de druksensor inlaatbuis en het electronisch gaspedaal spoor 2.
Pen 15 voeding van gaspedaal spoor 1 is wel 5 volt.
Nu twijfel ik dus aan de ECU of zie ik iets over het hoofd.
Gemeten
Voedingen op componenten en voeding vanuit ECU, massa's
Uitgelezen met
autocom