Geplaatst: 14-12-2011 19:18
Beste AMT leden,
Mijn auto heeft de volgende kuren:
Houdt regelmatig kort in met accelereren, zowel bij koude als bij warme motor,
vooral rond de 2200 toeren.
Voelt hetzelfde aan zoals een carburatiemotor dit wel eens kan doen.
Motor voelt onrustig aan bij hoger toerental; bv als men in de vijfde
versnelling rond 90 km/h rijdt . Men voelt dan kleine schokjes.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Uitgelezen met
bij dealer met mazda apparatuur
Foutcodes
geen