Geplaatst: 03-10-2012 15:38
Deze toyota landcruiser slaat soms af. Dit gebeurt met gas los laten.
Daarna lijkt het of bij het starten het iets langer duurt voor het aanslaan, maar hij doet het wel altijd weer . Dit komt soms 5 a 6 keer achter elkaar voor en dan soms een paar weken niet.
Dit is voor ons een lastig probleem want als de klant komt is er niets aan de hand.
We dachten eerst aan de klepjes in de brandsofpomp maar die schijnen bij deze "nieuwere model pomp"niet stuk te gaan.
Hopelijk heeft iemand dit eerder gehad?
Geen foutcodes