Geplaatst: 03-10-2012 17:29
onlangs is er bij ons een doblo benzine /cng binnengebracht waarbij we hebben vast gesteld dat er aan de injectoren een smurrie zat. de injectoren bleken te lekken. wij hebben alle pakkingen vervangen. zowel van de benzine als de cng injectoren. heeft iemand enig idee wat de smurrie zou kunnen zijn ? zou het mogelijk zijn dat het iets te zien heeft met onzuiverheden in het gas ?
Uitgelezen met
geen