Geplaatst: 03-10-2012 18:47
mijn esp lampje gaat soms aan en het storingslampje ook
dan zet ik de motor stop en start hem weer blijft het esp lampje ook weg alleen motor lampje blijft dan soms een dagje branden wat zou dit kunnen zijn
heb wel het probleem als ik optrek met me auto gaat hij trillen, gas los trillngen zijn dan ook weg bannden zijn gebalanceert en wiel ophanging is in orde wat kan het zijn
bedankt alvast