esp lampje gaat soms aan en met motor lamje ook

1 reactie

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
?
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

boy

Lid sinds: 18-09-2012

Bijdragen: 20

Geplaatst: 03-10-2012 18:47

mijn esp lampje gaat soms aan en het storingslampje ook

dan zet ik de motor stop en start hem weer  blijft het esp lampje ook weg alleen motor lampje blijft dan soms een dagje branden wat zou dit kunnen  zijn

heb wel het probleem als ik optrek met me auto gaat hij trillen, gas los trillngen zijn dan ook weg bannden zijn gebalanceert en wiel ophanging is in orde wat kan het zijn

 

bedankt alvast