Geplaatst: 24-03-2015 12:13
Hallo,
Ik ben bezig met een safrane. Als je hem op contact zet of als hij loopt en je bediend iets zoals knipperlicht of rempedaal. Dan gaat alle binnen en dashboard verlichting zwakker branden en knipperen. Zet je de verlichting aan dan brand alles ook veel zwakker.
Wat heb ik gedaan. Accu heb ik getest. Dynamo is 1 maand oud. Keurig 14,3 volt stationair en onder deellast.
Stekkers achter het dashboard willen nog wel eens problemen geven. Hier is niks aan de hand en de voeding is goed.
Verschillende V4 metingen gedaan bij alle massapunten die ik kon vinden, dus accu, motor, bij het voeteneind. Bij de linker koplamp. Gaat niks verloren.
Zie ik nog wat over het hoofd?
Ik zal mij een dezer dagen ook nog even voorstellen trouwens.
Groeten,
Martijn