Geplaatst: 04-02-2011 22:23
hallo allemaal
ik heb hier een 2.2 cdi die 10,8 volt laadt ik heb accu en dynamo vervangen.
daarna laad hij 14,2 volt en heeft 2dgn gereden .
nu is hij weer terug en laadt weer maar 10,8 volt .
ik heb hem gelezen en krijg de p1664 iets met verwarmingselement laden ??
schijnt een ding te zijn waar de dikke plus kabel van accu naar dynamo gekoppeld zijn .
ik weet hem niet te zitten en wie heeft dit al eens mee gemaakt of is het toch een ecu??
Uitgelezen met
snapon
Foutcodes
p1664