laad niet goed bij

10 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
TYPE W210 - S210
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
210006
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

1963

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 238

Geplaatst: 04-02-2011 22:23

hallo allemaal

ik heb hier een 2.2 cdi die 10,8 volt laadt ik heb accu en dynamo vervangen.

daarna laad hij 14,2 volt en heeft 2dgn gereden .

nu is hij weer terug en laadt weer maar 10,8 volt .

ik heb hem gelezen en krijg de p1664 iets met verwarmingselement laden ??

schijnt een ding te zijn waar de dikke plus kabel van accu naar dynamo gekoppeld zijn .

ik weet hem niet te zitten en wie heeft dit al eens mee gemaakt of is het toch een ecu??

 

Uitgelezen met

snapon

Foutcodes

p1664