Geplaatst: 27-03-2015 9:41
dynamo lampje brand en stinkt heel erg. dynamo ver brand. alles door gemeten geen storing kunnen vinden. dynamo vervangen voor een nieuwe(oude viel niet te reviseren). wel even vreemd lampje gin niet meteen uit na starten. even laten lopen, lampje ging uit en laadspanning was goed. dag later klant belt op. lampje had even gebrand en rook weer een brand lucht. dynamo weer stuk.
vraag iemand dit vaker gehad, gewoon peg met de dynamo?
wel even Vedder gaan meten: aansturing(stekker) rood 12V
midden gr/zw 5v
wit 8v
kan iemand mij vertellen of dit klopt ,ik heb geen schema. word deze soms door het motorregelapperaad geregeld?
Gemeten
massa,b+ geen probleem.