Geplaatst: 16-12-2011 19:25
Als ik morgens de auto start loopt de motor eerst o2 a 3 cilinders, daarna een paar keer goed gas geven en na enkele minuten loopt de motor weer op keurig op 4 cyl.
Er zit een kj tonic benzine systeem op de motor.
Bougies, verdeelkap, en rotor zijn vervangen .
Als ik de stekker van de temp sensor er af haal, dan slaat de motor af.
Wie kan mij hier verder mee helpen???
Wim,
Uitgelezen met
geen