Geplaatst: 19-12-2011 10:53
Ik heb hier in de garage een L200 staan met een vroegtijdig gesneuvelde balansriem nochtans alles vernieuwd aan 185000 km dwz beide riemen +spanrollen +krukasbout.
De krukasbout zat ook nog goed vast dus zal er normaal gezien nog geen speling op spie krukas of polie gezeten hebben.
Verleden jaar heb ik ook al zo een geval gehad .Is er iets dat ik over het hoofd zie of is dit juist toeval(heb er ook een heel deel vervangen waar ik geen problemen mee heb gebruik wel geen originele riemen maar gates ). Doordat ik met de merendeel geen problemen heb zoek ik het dan ook niet in de kwaliteit vd riemen