Geplaatst: 03-10-2012 22:37
Hallo,
Ik heb hier een BMW 320D van 2006 die de volgende storing heeft:
Wanneer je bij deze auto vermogen vraagt, bijvoorbeeld van de 80 naar de 120 met kickdown, dan trekt de auto in eerste instantie even goed door en daarna houdt hij heel erg in en versneld het voertuig bijna niet. Tenzij je weer even een constante snelheid hebt en dan weer door trekt doet hij weer het zelfde... even trekken en bijna niet versnellen. De automatische transmissie regelt wel goed. Deze schakelt op tijd terug en door wanneer je het gas beweegt.
Zelf heb ik het vermoeden dat de auto op het moment van inhouden te weinig brandstof krijgt want de auto rookt dan ook niet.
Graag hoor ik van jullie seieuze reacties en of iedeen wat er kapot zou kunnen zijn want ik heb niet heel veel ervaring met BMW
Alvast bedankt.