Geplaatst: 05-10-2012 9:36
hallo hier is mijn probleem
auto komt binnen om de accu te vern
nieuw accu gemont auto start op die moment niet meer
als je de auto op contack zet (geen sleutel) gaan alleen de ruiterwissers aan en de verlichting brand
en de remlichten werken als je dan nog een keer op de start knop druk hoor je heel even de startmotor
voor de rest werk er niets geen radio , kachel, display,
kan ook niet in de computer komen met een testkast heb er drie geprobert
help mijn oja het is een automaat en hij staat ook nog in zijn P gaat geen kant op
Gemeten
kom er niet in met de testkast