4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 24-11-2008
Bijdragen: 314
Geplaatst: 07-02-2011 18:21
Al iemand gloeikaarsen gestoken bij een Defender TD5.
Wat allemaal te demonteren,ge kunt er zeer slecht aan heb ik gezien.
Bedankt alvast