Geplaatst: 08-02-2011 18:02
Deze Volvo heeft het volgende probleem:
weinig vermogen onderin, en bij vollast en hoger in toeren inhouden/schokken. Ook moet er lang gestart worden voordat ie aanslaat.
Geen foutcodes, distributie staat op tijd en turbo klep/wastegate werkt. Ook de luchtmassameter geeft voldoende aan.
Volgens eigenaar is er ook al een keer de druksensor op intercooler vervangen maar zonder resultaat. Het verbruik schijnt erg hoog te zijn maat co/4gastest is goed.
Wie o wie heeft een idee?