Geplaatst: 13-07-2013 23:17
Hallo Collega,s
Wij hebben hier een 207 met storing in de cruise controle
Bij de dealer is de auto al meerdere keren uitgelezen en geen storing kunnen vinden
Wij hebben de remlichtschakelaar al vernieuwd >> dit was een modificatie
Maar dit heeft niks uitgehaald ,, soms is het even goed na lang geprobeerd te hebben , en vaak wil het helemaal niet
Wie heeft hier ervaring mee ?
Uitgelezen met
Texa
Foutcodes
?