Geplaatst: 19-12-2011 19:01
Auto is binnengekomen met brandend motormanagementlampje, uitgelezen, probleem overslaan meerdere cilinders.
Bougies en bobine vernieuwd. Storing komt sporadisch terug. Auto slaat soms spontaan af en lampje sleutelcode en motorstoring gaan knipperen, ong. 10 sec. en vin draait, motor slaat niet aan. Na. ong. 5 min. als de vin stopt, slaat de motor meestal weer aan.
ECU reeds opgestuurd geweest naar ACTronics, maar geen resultaat. Extra massadraadjes gelegd vanaf gele draad LMM en bruine vanaf temp.sensor.
Als motor afslaat kan dan niet communiceren met ECU.
Uitgelezen met
wurth
Foutcodes
geen als ie afslaat