Geplaatst: 19-12-2011 18:22
Wij hebben een onderblok vervangen van een 2.4tdci nu is echter het probleem dat de motor niet aanslaat.Waneer je hem een snufje remmenreiniger geeft slaat hij gelijk aan en loopt hij perfect en er zijn geen storingscodes aanwezig.We hebben de verstuivers gecontroleerd deze zijn goed.We hebben de nokkenassen optijd gezet doormiddel van 2 boortjes 6mm en de krukas met origineel gereedschap van ford ,dit is een pen die je in de krukas past op de plek van de bdp sensor.Wie heeft hier een oplossing voor.Alvast bedankt.