Geplaatst: 16-07-2013 22:40
Hallo, deze connect geeft p 0490, regelcircuit gasklep positie uitlaatgas recirculatiesysteem
hoog.
Volgens mij zit deze in het inlaatspruitstuk, is deze klep te demonteren en te reinigen /of
gemonteerd te reinigen ??
Ik heb hier geen ervaring mee, wie kan mij op het juiste spoor zetten,
Alvast bedankt.
Uitgelezen met
scan tool
Foutcodes
p 0490