Geplaatst: 08-10-2012 16:25
bij deze auto is de smoorklep vervangen i.v.m. defect
de nieuwe is een gemodificeerde versie waarbij ook een tussen kabel geplaatst moest worden
na het vervangen heeft de auto een week goed gereden, maar nu blijft het motormanagment lampje branden met de volgende storing
tijdelijkstoring p0638 gemotoriseerde vlinderklep onderbreking in circuit
bedraading is verder inorde.
komt dit iemand bekent voor dat na het vervangen van de smoorklep deze storing terug komt
Uitgelezen met
diagbox
Foutcodes
p0638