Geplaatst: 12-02-2011 9:24
Deze auto zet storing "signaal temperatuurzender te hoog". Nu heb ik de auto uitgelezen met de KTS570 en gezien dat de temperatuur netjes oploopt naar bedrijfstemperatuur. En vervolgens daar op een constante waarde blijft. Maar regelmatig een sprong terug doet tussen de -40 en 3 graden (kan 12 seconden duren) en vervolgens weer naar normale waarden terugspringt. Nu vond ik een temperatuurzender in de onderste radiateurslang. Deze heb ik losgekoppeld om te zien hoe de waardes daarop reageerden, maar tot mijn verbazing veranderde er niets. Er moet dus nog een temperatuurzender zijn. Maar na uitvoerig zoeken, wat niet meevalt bij een V5, heb ik deze niet kunnen vinden. Heeft iemand een verklaring voor mij? Alvast bedankt, Wim
Gemeten
KTS570
Uitgelezen met
Signaal temp. zender te hoog