6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 27-11-2007
Bijdragen: 366
Geplaatst: 21-09-2009 19:27
Klepstoter stuk Omdat de nokkenas en de tuimelaars al beschadigd waren een ruilkop gemonteerd. Loopt weer goed. En dat bij 85000 km!, en 0W30olie Kwaliteit die producten van tegenwoordig. gr. bennie