Geplaatst: 27-01-2016 20:14
Heren,
Door ANWB aangeboden een 206 1.4. KFW 2001 met sagem ECU
Motor uitgevallen en ik krijg geen communicatie met ecu, ook het motorlampje brand niet op de tellerklok. Wel kan ik de BSI uitlezen en deze geeft aan "communicatiefout met regelapparaat"
Inmiddels al gemeten op de ecu of er voeding en massa is. Punt 2-B4 geschakelde plus en Massa op de punten 1-H1 2-L4 2-M4 3-H4
Iemand een idee? ik meende dat de Sagem ECU niet vaak stuk ging?