Geplaatst: 07-12-2009 11:41
Hoi, beter laat dan nooit zou ik zeggen. Bij deze auto gaat vrijwel zeker de recirculatie aan bij achteruitrijden. Dit voorkomt dat er uitlaatgassen in de cabine komt. Ik had dit ooooit een keer gehoord of gelezen ergens...geldt oa. ook voor de skoda roomster
Je hebt er nu niks meer aan, maar ik dacht dat het interesant is om te weten dat zoiets bestaat.
Gr, Yilmaz