Geplaatst: 19-04-2014 12:36
goedendag,
Er staat hier een audi a4 2.0 tfsi uit 2006 de auto draait top en ook tijdens het rijden merk je niks aan de auto. Maar zodra de auto goed is warm gereden hoor je een tikkend geluid aan de achterkant van de motor nu was mijn vraag gebeurt het veel dat de olie te dun zou worden voor deze kettingspanner? Had ook al eens contact gehad met de dealer die wees me op 3 dingen die veel voorkomen met tikken. 1. Klepstoters 2. kettingspanner 3. de brandstofplunjer die inslaat.
Maar ik kan er verder niks aan zien. Wie kan mij hier verder mee helpen die eventueel ook dit probleem al heeft meegemaakt ?
alvast bedankt.