Geplaatst: 21-12-2011 17:27
We hebben hier een B-klasse binnen gekregen die soms afslaat.
Er zitten geen fouten in het motormanagement.
We hebben de gasklep gereinigd en opnieuw ingeleerd.
Als de auto ong. een half uur stil heeft gestaan doet het probleem zich voor.
De auto slaat aan en dan weer af.
Als die niet vanzelf afslaat doet hij dat zodra je gas geeft.
Slaat ie niet af dan blijft bij ong. 33% gaspedaal bediening de gasklep schommelen tussen de 4.5 en 5.5 graden.
Het toerental zie je niet veranderen maar de motor loopt heel zagerig en onregelmatig.
klinkt wel als een varierend toerental.
Heeft iemand tips of dit ooit meegemaakt?
Uitgelezen met
KTS550 (MB4044)
Foutcodes
geen