Geplaatst: 22-12-2011 8:56
motor is eens afgeslagen na een vervuilde lmm en defecte egr klep ,probleem opgelost en motor loopt weer maar er zit nu een flinke tikkende klep in .!
klepdeksel gelicht en de plaat met stoters verwijderd nu lijkt 1 stoter iets hoger te staan dan de rest ,maar de stoters zijn niet los te verkrijgen ,volgens de dealer hier krijg je dan een kompleet nieuwe kop,. iemand hier ervaring mee of een adres die het zou kunnen repareren??