Geplaatst: 22-12-2011 20:16
Volgens autodata zit er verschil tussen het vervangen van de distributie riem bij deze auto, de auto die ik heb in de werkplaats is een automaat en dan zou de riem elke 100.000 km eraf moeten, is het een handbak dan moet de riem elke 200.000 km vervangen worden !?
Klopt dit ?