Geplaatst: 29-01-2016 17:52
Geachte lezers,
hebben hier een peugeot boxer 2.8 hdi van 2002 staan die onder het rijden er mee is opgehouden.nu kunnen we deze auto niet uitlezen en ik kan ook geen brandstof druk meten omdat we daar de spullen niet voor hebben.de opvoerpomp brengt brandstof naar voren,hij gaat snel genoeg rond de startblokering wordt vrij gegeven.als je remreiniger er inspuit slaat hij even aan,heb toen een voor een de kabels van de injectors er afgetrokken en gestart,bij cil2 kabel eraf en hij slaat even aan,injector 2 en 3 gewisseld maar probleem blijft bij cil 2.kabels van injectors doorgemeten naar computer en alles oke,comuter misschien stuk?Kan iemand me verder helpen,ik weet dat ik moet meten maar dat lukt dus niet en we willen het graag zelf oplossen als dat kan dus waar zou ik nog na kunnen kijken.
Bvd