5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 29-11-2007
Bijdragen: 98
Geplaatst: 11-05-2010 10:43
bel ac-tronics is op,wie weet een bekend probleem...en kunnen ze het maken!
misschien reageerd er nog iemand (die bij de opel werkt) en dit probleem vaker heeft gehad...
suc6