Geplaatst: 28-04-2014 16:28
Ik heb een probleem met een Opel Zafira 2.2 van 2005.
Motor is goed rijdens binnen gekomen. Loopt nu zeer slecht.
Auto heeft geen foutcode's.
Als je de auto start is het even goed, gaat dan onregelmatig lopen en hij begint te knallen en te ploffen in de in/uitlaat. Hoe langer die loopt hoe slechter het wordt, tot dat die uit zichzelf afslaat.
Distributie ketting is vervangen, maar heeft helaas niet geholpen.
De meetwaarden via de bosch kts van de brandstofdruk lijken ook goed..
Heb de uitlaat ook al los gehad omdat misschien zijn uitlaatgassen niet kwijt kon. Dit hielp ook niks.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Gemeten
Brandstofdruk. Meetwaarden zijn goed.
Uitgelezen met
Bosch kts