Geplaatst: 23-12-2011 22:18
mijne heren hyundai santa fe 2.2crdi 2006 slaat af en toe niet gelijk aan
ik heb de auto nu twee dagen meegehad en nog steeds geen problemen
klant zegt dat als hij die kuren vertoond hij lang moet starten ,maar slaat dan wel aan en rookt dan meer.
geen koelvloeistofverlies,geen foutcodes,retourmeting verstuivers gedaan (is goed) accu goed
iemand een idee??
Uitgelezen met
orginele hyundai tester