Geplaatst: 24-12-2011 0:26
Hallo,
Ik heb een auto waarvan de passagiers ruit niet goed werkt. Als je de ruit langs de passagierszijde wilt bedienen gaat die enkel omhoog als je de knop indrukt om de ruit normaal te openen en als je op de knop drukt om de ruit omhoog te doen werkt de centrale vergrendeling.
Als je de ruit langs de bestuurderzijde wilt gebruiken werkt die perfect.
Ik heb de kabelboom in de deur al vervangen, een andere module van de centrale vergrendeling geprobeerd, de knop voor de ruit te bedienen ook al vervangen
Als je die uitleest krijg ik geen foutcode.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Uitgelezen met
autoboss
Foutcodes
geen