11 reacties
Lid sinds: 08-02-2010
Bijdragen: 12
Geplaatst: 04-03-2010 21:44
brandstof krijgt hij kan hem niet uitlezen volgens mij is de vonk te zwak motorlampje brandde al geruime tijd en hij hield af en toe in afgeslagen en niet meer aan de praat te krijgen heeft iemand een idee?