Geplaatst: 13-04-2015 16:20
goedemiddag.
De motor loopt stationair onregelmatig, het is niet heel erg maar je voelt het toch in het carroserie.
met rijden merk je er niks van.
-bougie-bougie kabels-bobine. zijn nieuw
-4 gas test is goed.
-Ik heb ook nog een rondlooptest uitgevoerd, hierbij zie je dat hij steeds op de 1e cil inzakt.
-1e injector gewisseld met de 4e. probleem blijft bij de 1e cil.
-lek test gedaan met smoke pro
-gasklephuis schoongemaakt en waarde gereset.
-compressie gemeten 1100-1100-1100-1050
-distributie timing gecontroleerd met de scope.
hopelijk heeft iemand nog een idee wat ik over het hoofd gezien hebt.
groetjes
Gemeten
uitgelezen: geen fouten
Uitgelezen met
vag com
Foutcodes
-