Geplaatst: 17-02-2011 18:42
Ben bezig om een koppakking te vervangen van mij Bmw 318 e46.
Nu ben ik dus alles aan het demonteren maar het viel me op de mijn hele inlaat wel erg vies was..
Sorry voor de slechte foto, geheugenkaart kapot denk ik.
[IMG]http://i51.tinypic.com/2evx6rd.jpg[/IMG]
Hoe kan dit, te hoge carterdruk ?
klep zittingen slecht van de inlaat ??
Deze motor heeft toch geen EGR klep ?