Geplaatst: 18-02-2011 11:15
Hallo ik heb hier een Skoda Fabia waarvan het abs lampje brand,terwijl de auto helemaal geen abs heeft. tevens brand ook het lampje van de handrem en hoor je een signaal. is er iemand die dit ook al eens heeft gehad. alle zekeringen gecontroleerd,
mvg Jan
Uitgelezen met
esi van bosch
Foutcodes
geen