Geplaatst: 18-02-2011 19:54
Al diverse malen is het motormanagementlampje gaan branden en was de trekkracht van de motor verdwenen (noodloop).
Na wissen foutcodes P0402 en P010F functioneerde alles weer als vanouds.
Na enkele honderden kilometers probleemloos gereden te hebben, doet zich weer dezelfde storing voor. Heeft iemand hier ervaring mee?
Foutcodes
P 0402 en P 010F