diesel door de uitlaat

16 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
1.2 TDI BlueMotion Comfortline
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.2 tdi
Eerste inschrijving
november 2011
Brandstof
Diesel

hdautotechniek

Lid sinds: 23-10-2012

Bijdragen: 328

Geplaatst: 04-02-2016 9:27

hoi ik heb een volkswagen polo 2011 1.2 tdi diesel.. toen de auto binnen kwam startte hij wel en sloeg niet aan.. ik heb de auto uit gelezen en kwam 4x fouten uit 

 

p008700 druk brandstofrail te laag

p020100 inspuitventiel cilinder 1 fout in stroomkring

p020200 inspuitventiel cillinder 2 fout in stroomkring

p020300 inspuitventiel cillinder 3 fout in stroomkring

 

ik heb toen  3x verstuivers vervangen de auto startte wel.. en sloeg ook direct aan.. hij liep ook goed alleen hij rookte heel erg wit en heb hem 10 min laten draaien en er kwam ook een halve liter diesel mee uit de uitlaat.. ik durf hem niet meer verder te laten draaien.. heeft iemand dit mee gemaakt

Uitgelezen met

kts 570