Geplaatst: 08-05-2014 23:39
Deze auto start moeilijk. Lampje gloeibougie ging branden als waarschuwing. Gloeibougies vervangen, geen verbetering met starten, lampje brand niet meer. Lijkt nu wel voor te gloeien.
Geeft geen foutcodes.
Als auto start doet hij dat met flinke rookpluim.
Auto lijkt wat olie te verbruiken. Geeft olie ok.
Bij hoger toerental gaan meerdere waarschuwingslampjes branden, bij gas loslaten gaan deze weer uit.
Auto rijdt verder wel normaal. verstuivers zijn gecheckt.
Wie weet raad?
Uitgelezen met
Max