Geplaatst: 18-04-2015 12:48
hallo ik heb voor een klant 2 weken geleden een dynamo verwisseld ivm het niet laden op dat moment gemeten lade minder dan 12 v dus kapot nu 2 weken later stad de auto weer hier met zelfde probleem alleen laad hij nu af en toe wat mij ook opvalt is dat het accu lampje niet brand waneer je hem op contact zet het lampje brand wel als ik bij de dynamo een van de twee draadje tegen de min aanhoud maar gaat dan niet uit als dynamo stroom moet leveren het vervelende is dat hij soms wel laad soms niet iemand enig idee ??