Geplaatst: 13-08-2013 20:05
Als ik de motor onbelast rond de 1500 toeren laat draaien komt er een ratelend geluid uit de motor. Lijkt uit de cilinderkop te komen. Ik heb een voor een de stekkers van de injectoren losgemaakt en weer gemonteerd. Dit heeft het probleem niet veranderd. Dacht namelijk eerst aan een defecte verstuiver. iemand eerder zoiets meegemaakt?
Gemeten
Geen storing in geheugen en geen motorstoringslampje aan.