Geplaatst: 14-04-2010 17:27
Na ong. 40 km perfect lopen gaat hij in de noodloop dan is het max.toerental ong.3000 t.p.m. geen trekkracht en de automaat schakelt niet terug. Luchtmassa meter en de egr.klep ( deze was echt kapot ) roetfilter is open en geen foutcodes. Achteraf speelt dit al 2 of 3 jaar maar dan waren de intervallen veel groter. Overnieuw starten en hij gaat weer.