Geplaatst: 14-08-2013 16:13
Hallo,
Ik heb hier een transit staan met een storing in het knipperlicht
Het relais begint tijdens het rijden te knetteren.
De verlichting word dan niet aan gestuurd maar je hebt wel het vervelende geluid van relais die constant knippert
Als hij eenmaal knettert, duurt dat soms 0.1 sec of 1.5 sec. heel verschillend
Als je tijdens het rijden de alarmlichtschakelaar los haalt en het knipperlicht schakelaar blijft het relais nog steeds knetteren
Ik heb een +15 getrokken en een nieuwe massa op het relais.
Het relais is vervangen voor een originele zwarte relais
Deze auto heeft wel een trekhaak met 13 polige stekker maar is niet origineel dus zonder weerstand bij het linker chassis balk. De bedrading zit achterop de verlichting er bij gesoldeerd.