Geplaatst: 14-08-2013 20:06
Hallo allemaal, Ik heb hier een Peugeot Partner staan die bij volgas vanuit stationair moeite heeft om op toeren te komen. Hij sputtert en houdt zwaar in dit gebeurt een paar seconden en dan schiet het toerental gewoon omhoog alsof niks aan de hand is. Stationair loopt de auto goed. Het lijkt alsof de ontsteking overslaat of dat hij te weinig benzine krijgt. Bobine + bougie's is al vervangen, Brnadstofdruk is goed, Gasklep gaat volledig open bij volgas en meetwaarden geven dan 91 graden aan. Temperatuursensoren zijn goed, MAP sensor meetwaarden goed en al uitgewisselt. Heeft iemand dit al eens gehad of een tip in de goede richting? Trouwens er zijn geen foutcodes aanwezig.
Uitgelezen met
KTS