Geplaatst: 18-08-2013 10:13
heb een corsa die direkt start 4 seconden loopt en valt uit .
kan ook geen gasgeven geen foutcodes..
iemand een idee loopt ook keurig als ie even loopt
kom heel vaak de krukassensor tegen bij deze motor maar dan loopt ie als ie koud is wel goed zie ik vaak.
wie kent deze klacht
gr michel
Uitgelezen met
delphi ds100
Foutcodes
geen foutocodes