Geplaatst: 20-08-2013 10:54
Goedemorgen allen,
Ik heb hier een Renault Megane staan die de melding "Storing accu bijladen" geeft onder het rijden. Deze melding is soms maar heel kort en soms 20 minuten lang in beeld. Accu en laadsysteem zijn gecontroleerd en in orde. Het lijkt op een kabelbreuk o.i.d. Op internet zijn hier meedere klachten van te vinden waar ook al dynamo's en accu's vervangen zijn maar zonder resultaat. Helaas is nog nergens de oplossing te vinden. Heeft iemand dit al eens meegemaakt en wellicht een oplossing/suggestie?
In de centrale electronica zit wel een foutcode van Dynamo laadspanning te laag maar deze kan ook gewoon gewist worden. Nadeel is tevens dat de storing bij ons nog niet is voorgekomen en dit het meten moeilijk maakt,
Gr, en alvast bedankt!
Uitgelezen met
KTS