Geplaatst: 24-02-2011 20:21
Wellicht handig om te melden...weetniet of het bekend is..
In de nieuwe AMT las ik een stukje over digi car die een start-probleem omschrijft en de oplossing hiervoor aangeeft. Alleen staat er niet bij voor welke motorcodes/bouwjaren. (op blz 25&25)
Kort omschrijving voor degene die dat blad niet hebben?!
Bij vivaro's en verwanten met dieselmotor slaat de motor wel aan maar reageerd niet op het gaspedaal. Na aantal keer starten is het probleem weg.De dealer vervangt dan alle verstuivers en meestal is het dan weg,maar dat is niet het probleem.De injectoren zijn technisch niet versleten.
Digicar heeft bepaalde software ontwikkeld die dit probleem verhelpt..en leverd dit ook aan de dealers!
Gemeten
-
Uitgelezen met
-
Foutcodes
-